Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Nastavak digitalizacije usluga; E- prijave i za predstojeći konkurs “Podgorica na dva točka”

U namjeri da se brojne usluge unaprijede, a zahtjevni procesi za građane – pojednostave, značajan broj aktivnosti usmjeren je na digitalizaciju gradske administracije.

Osluškujući upravo potrebe građana, upotrebom najnovijih tehnologija stvaramo profesionalnu i servisno orjentisanu gradsku administraciju. Shodno tome i naredni Javni poziv za subvenciju kupovine dvotočkaša “Podgorica na dva točka” biće sproveden na način da sve korake tokom procedure prijave zainteresovani građani realizuju elektronskim putem.

Bitna novina u odnosu na ostale elektronske zahtjeve biće upotreba nove lične karte uz koju građani dobijaju i digitalne sertifikate neophodne za elektronsku identifikaciju i elektronski potpis. S obzirom na to da se primiče i rok za zamjenu starih ličnih karata, Glavni grad kroz ovaj poziv želi da podstakne građane da to učine što prije, kako bi bili spremni za elektronsku upravu i ubrzani razvoj elektronskih servisa. Za sve zainteresovane učesnike ovog poziva, podijelićemo besplatne čitače za elektronske lične karte, koji su obezbijeđeni kroz projekat “E-usluge kao odgovor na Covid19”, koji finansira EU, a sprovodi UNDP u saradnji sa Ministarstvom javne uprave Crne Gore.

Podsjećamo, Glavni grad je u prethodnom periodu radio na povezivanju sa državnim institucijama kako bi uspostavili kvalitetne osnove za digitalizaciju kroz uvezivanje sistema i efikasno prikupljanje podataka po službenoj dužnosti, zahvaljujući čemu su ostvareni višestruki benefiti – od novčanih ušteda, do rasterećenja institucija i građana i ušteda vremena. Jedan od primjera je i Javni poziv za dodjelu jednokratke pomoći za kupovinu školskog pribora, gdje su građani u najvećem broju izabrali upravo elektronsku prijavu za podnošenje zahtjeva i neznatan broj pristigao je preko arhive. Blizu 90% prijava prošlo je validaciju podataka, dok je ostalih 10% zahtijevalo dodatnu komunikaciju sa podnosiocima zahtjeva.  Ovi podaci govore nam da su građani svjesni pogodnosti korišćenja digitalnih servisa i vjerujemo da ćemo digitalizaciju servisa uspješno primjenjivati i u brojnim drugim segmentima rada lokalne samoupravu.

SLUŽBA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU

Najnovije aktuelnosti:
Najnoviji aktuelni događaji:
Najnovije servisne informacije: