Čistoća nastavlja da unapređuje komunikaciju sa građanima

22/10/2021
Čistoća nastavlja da unapređuje komunikaciju sa građanima

U cilju unapređenja komunikacije sa građanima, gradsko preduzeće Čistoća d.o.o Podgorica kreiralo je ChatBot opciju na www.cistoca.me i Facebook stranici, posredstvom koje će građani na još efikasniji način moći da dobiju željene informacije.

Građanima su, klikom na prečicu koja se nalazi u donjem desnom uglu na sajtu, dostupne potrebne informacije o aplikaciji Kasper, reciklažnim dvorištima, Skloništu za napuštene i izgubljene kućne ljubimce, načinu plaćanja računa bez čekanja na šalteru i provjeri stanja duga. Takođe, moguće je odabrati opciju prijema računa putem email adrese  i prijaviti problem.

Ovo je još jedan od načina da komunikaciju sa građanima učinimo jednostavnijom i bržom, uz napomenu da će se sve aktuelnosti i informacije o radu Društva i dalje redovno ažurirati na sajtu i društvenim mrežama.

ČISTOĆA DOO

ZELENO LICE PODGORICE

Podgorica na dva točka

Podgorica na dva točka

Moje drvo

Moje drvo

Kesa je više previše

Kesa je više previše

Mikro 020

Mikro 020

Katastar zelenih površina

Katastar zelenih površina